I feel better

Ja, det är sant, jag mår konstigt nog mycket bättre. Min mage har lugnat ner sig och det är otroligt skönt ! :D

Igår var en hemskt dag, fy fan ! Men som sagt nu tar vi nya tag och jag mår bättre. Igår låg jag endast i soffan/ sängen och tyckte syn om mig själv. Jag ringde mamma varannan halvtimme för att jag ville att hon skulle komma hem, och pyssla om mig.. Dock så kom hon inte hem fören fyra. Älskling ringde och skrattade åt händelsen i går morse, ( haha ) Annars igår så gjorde jag ingenting speciellt, det blev som sagt ingen skola. Idag mår jag bättre, så det blir tjejträff med tjejerna och sedan hem till my love och sova där ! :D 

Jag sitter med turban och i pjamas och ska väl snart göra v mig :D 



Sommaren 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0