I have the world's best boyfriend

Ja, det är sant, jag har världens bästa pojkvän. Robin har gjort mitt liv så otroligt bra. Vi har varit tillsammans i lite mer än fyra månader och dessa månaderna har jag verkligen blivit behandlad som en prinsessa. Varje morgon vaknar jag med ett leende på läpparna, för jag vet om att jag har en pojkvän som älskar mig över allt annat på denna jorden. Robin är abslout det bästa som har hänt mig. Det låter säkert konstigt att säga det i en sådan här tidig ålder, men jag älskar Robin över hela mitt hjärta.

Han får mig att lee
han får mig att må bra
han får mig att skratta
och han får mig att känna mig älskad.


Robin, om du läser detta! Så vet du om att jag älskar dig så mycket.
Varje gång du tittar på mig, så pirrar det i hela kroppen och jag vill endast skrika av glädje.
Varje gång du kyssar mig, så känner jag mig som världens lyckligare.

Älskade du, du är verkligen mitt allt !

Tänk så snabbt dessa månaderna har gått, men tänk också på hur roligt vi har haft.
Så många skratt vi har skrattat, tänk så många gånger vi har skrattat så vi inte får luft av glädje.
Så många kyssar vi har gett varandra.
Så många gånger vi har haft brottnings matcher, men det slutat alltid med att jag vinner ( not )

Alla minnen vi har tillsammans, det är såå många. Första gången vi träffades, kysstes, sov över och allting sånt underbart.

Det mysigaste som finns är att vakna vid din sida, få en godmorgon kyss och höra de tre vackraste orden på denna jord. Att få en varm, underbar kropp kramades om en är så underbart. Jag vill alltid vara vid din sida älskling !

Jag älskar dig, glöm inte det Robin !








Kommer du ihåg denna dagen älskling? haha


Kommentarer
Postat av: Robin

Du är det bästa som hänt mig <3 du är så fin!!!!

ÄLSKAR DIG <3<3<3<3

2010-02-06 @ 15:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0