I miss you

Nu ikväll slog tanken  mig att imorgon är det två årsedan coh en månad min älskade syster lämnade oss.. Kan ni förstå? Nej, jag tror inte det. Det är nog ingen som kan förstå det. Dock så förstår min saknad det.. för det gör såå ont och jag saknar henne så det gör ont.
Jag har levt utan min syster i två år och en månad, jag kan inte förstå? Hur har jag klarat det?
Jag försöker att tänka på allting roligt jag och Anna gjorde, för just nu är det det enda sättet att försöka bli glad. För jag har kommit över det stadiet att jag vet om att gråter jag, så blir det bara värre. .. Det kanske låter dumt, men det är sant.

Jag tänker i alla fall tända massor av ljus och tänka på alla minnen med dig idag syster. Jag älskar dig !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0