if it could just be the same

Jag vill dansa igen, jag vill dansa nu, jag vill kunna stå på dansgolvet igen. Men icke, nu måste jag gå till sjukgymnasten x antal dagar i veckan och göra rehab övningar för att försöka få upp smidigheten i låret. När jag väl har fått det så är det att försöka få upp styrkan igen. Dock så känner jag att det verkligen har blivit så mycket bättre, och det är jag glad över. Tur att det inte går åt andra hålet, jag behvöer inte mina kryckor längre jag har lagt de åt sidan. Jag saknar dansen så mycket, tänk så hade jag inte skadat mig? Då hade jag kanske vunnit helsingborgs tävlingen och varit uppe en klass nu? Då hade jag kunnat tävla två gånger nästa månad, med icke!
Men detta är något jag måste accpetera för det finns ingenting att göra åt det, jag gjorde ett splitthop som orskade detta, vilket suger.. Men en än gång det är något jag måste accpetera.

Jag lovar att jag kommer tillbaka som en sjärna på dansgolvet.


Kommentarer
Postat av: Sara K

Vad tråkigt:( visste inte att du var skadad!

2010-02-26 @ 18:55:19
URL: http://kulles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0