in pain

YES!  Grattis till alla fina placeringar idag DH, är rikigt stolta över er. Som ni har utvecklas ! :D 
Jag var så otroligt taggad på att tävla idag, men icke. Istället fick jag sitta på en bänk, klappa och skrika mig hes. Det kändes bra, men på ett annat sätt hade jag velat själv stå på dansgolvet och vinna allt! Detta är kanske bra för mig, att få sitta sidan om nu och sedan bli riktigt taggad till jag kan dansa igen? Nej, jag tror abslout inte det. Jag mår så dåligt för jag får inte göra det jag älskar. Det är en plåga, det går med andra ord inte att beskriva. Jag grät nästan hela tiden under tävlingen idag.. vilket var jobbigt. Eftersom jag har ont i låret efter alla rehab övningar jag fick av mattias igår. Men det är bara på de idag igen, ska sitta och göra rehab övningar i en timme idag, jag känner hur jag längtar till det ...
Efter tävlingen idag så blev det stan med mamma, vi fikade och pratade skit. Tack mamma för du gjorde min dag lite bättre, ikväll hoppas jag att jag får tankarna på annat..

Inget roligt inlägg, men var tvungen. '



jag saknar dansen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0