miss you



Jag kom hem vid ett idag, då mamma tog sin middags rast för att hämta mig i skolan. Så snällt. !
När jag kom hem så gjorde jag klart engelska inlämningen som ska in imorgon och tränade på min redovisning jag har i morgon. :d Detta är sista plugget innan lovet och det känns så otroligt skönt. Jag trodde dock att vi skulle få mer nu innan lovet, precis så som vi hade innan jullovet men icke och det är jag glad över. Jag sitter annars och lyssnar på bra musik och njuter av ensamheten.. Not! Min älskling är i malmö och spelar fn-rollspel.. jag saknar nog inte honom.. Jag såg honom i går morse klockan sex senast, men jag saknar honom redan. Jag saknar varje sekund utan min Robin. Men som tur så kommer han kom imorgon, och det är jag glad över ! :D haha.
Nu hade jag tänkt att lägga mig i soffan och kolla på os och hoppas att sverige kanske tar sitt trejde guld?:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0