weekend

nu är det äntligen helg, jag har egentligen längtat till denna helgen men det gör jag inte längre. Jag trodde jag skulle få dansa årets första tävling på hemma plan, men icke.. Det blev istället att jag får stå sidan om och heja på mina danskompisar, vilket inte är det roligaste. Men det viktigaste är att jag blir helt återställd i mitt lår som jag hoppas jag blir snart. Jag ska verkligen lyssna på min sjukgymnast och göra som han säger till mig att göra. Det kommer vara jobbigt att inte kunna stå på dansgolvet på ett tag, för det är något jag älskar. Det känns som jag har förlorat det viktigaste i världen men det har jag inte. För min älskade Robin finns fortfarande vid min sida och det är jag så otroligt glad över. Han finns alltid där för mig, när jag inte mår super. Han har hjälpt mig många gånger,! :D

Igår så hade jag och älskling mysigt, han sov över och sedan åkte vi till skolan. Idag åker Robin iväg för att spela bowling tävling, så min uppgift ihelgen är att sitta och hålla tummarna. Inte för jag ska sitta ner hela helgen, men ja :p För jag ska faktiskit göra några saker:D  
Idag blir det sjukgymnasten och sedan kanske hitta på något med en kompis. Imorgon blir det åka och kolla på tävlingen och sedan stan med mamma. Vad händer på kvällen? 
Söndag blir det mormor och massa plugg + alla hjärtans dag:D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0