You are my everything

Detta är helt sjukt, men jag gick och la mig efter sveriges masstart i skidskytte igår och då var väl klockan lite innan elva. Jag hade tänkt att gå upp vid kanske tio idag, men icke då vaknade jag inte fören klockan 12,40. Jag kommer inte ihåg sist jag sov så länge, detta är sjukt ! haha. Jag måste ha drömt väldigt mycket, eftersom jag knappt har varit vaken heller. ;p 
dock så var jag vaken vid sju, då jag såg att telefonen blinkade. Jag hade fått sms av min älskade pojkvän, som höll mig uppdaterad i ishockeyn :D haha

Annars idag, har duschat och ätit:D Mamma kommer snart hem från jobb också. Imorgon blir det sjukgymnasten och kanske älskling?



nyår i båstad 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0