2010

Jag ser framemot ett väldigt bra år, fullt med kärlek och bra resultat i skolan. Igår så blev det nyårsfirande i örkelljunga hos erik, det var mycket trevligt måste jag säga. När klockan började närma sig tolv så stod vi alla där ute och räknade in det nya året, sedan kysste jag och älskling in det nya året. Jag ser verkligen fram emot ett underbart år tillsammans med dig Robin, du har gjort slutet av detta året till något obeskrivlig. Jag älskar dig så mycket. Efter det, så fick jag och babe hem tillsammans med de nyktra pojkarna. Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig, dessa killarna var bland det sjukaste jag har sett de var så otroligt dragna.
Igår natt eller tidigt i morse så firade jag och älskling in året ;)  haha

Nu ska jag dricka upp min ramlösa och är såå sugen på mat :D 


Kommentarer
Postat av: Robin

2010-01-03 @ 17:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0