can you feel it - yes

Mm, jag njuter ! :D  Det är helg !

igår blev det massor av mys tillsammans med mammi. Jag kan bara säga att let's dance är endast roligt att kolla på när det är roliga danser. För igår var det såå tråkiga danser... Men jag hoppas att det blir roligare danser nästa vecka.

Idag så sov jag länge och det var skönt. Jag gick upp ur sängen och ut till köket och där luktade det apelsin och choklad. Mamma hade bakat, ;d  Tårta, mm ! Vad tror ni att jag gjorde? Jo, jag slickade skålen.
Efter det, så körde mamma och jag iväg och sola. Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart göra v mig. Senare ikväll ska vi fira min bror, med middag och så. Sedan sover älskling här i natt. mys ! :D

Grattis på födelsedagen bror



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0