I hate this feeling, but it's just to look ahead

Idag började skolan och jag trodde det skulle vara segt att gå upp.. Men det var det abslout inte, jag steg upp med ett leende på läpparna och åt min frukost och gjorde v mig.
Vi fick vårt schema redan igår, men idag på papper idag och det är sämre än förra terminen vilket suger. Förra terminen hade vi ett toppen schema, men jaja jag ska inte klaga. Slutar kvart i tre alla dagar, förutom fredagar då vi slutar kvart över elva. Har några sovmornar också.
Annars var skolan okej idag, fick ju träffa älskling igen och the girls.

Nu ska jag sätta igång och plugga lite, VI FICK PLUGG FÖRSTA DAGEN, KAN NI FATTA !!!! 



babes klocka och min söta tomte ( Robin har fotat )

Kommentarer
Postat av: Robin

Det är gymnasiet nu ;) då börjar man direkt :D haha

Vem är ledig på fredagar?? ;)

Älskar dig :)

2010-01-11 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0