Imorgon börjar äntligen skolan igen..

.. mm jag har verkligen längtat.. NOT !
Mitt jullov har varit helt fantastisk och jag har varit så lycklig Jag vill inte att det ska vara slut, jag älskar känslan av att kunna träffa älskling ofta. Dock så kommer vi att träffas varje dag i skolan nu istället, vilket kommer bli great !
Annars så har jag inte gjort någonting speciellt på jullovet, förutom att slappat och varit sjuk. Jag förstår inte, halva lovet har jag varit sjuk. Feber, förkyldning och hosta. Jag är fortfarnade inte bra.. men nu tar vi nya tag och laddar inför en ny terminen.
En terminen full av plugg och annat som är såå roligt.


Kommentarer
Postat av: Robin

Inte för att vara sån, men den bilden blev sjukt snygg ;) haha :D

2010-01-10 @ 18:07:24
Postat av: josefine

hahaha, var det du som tog bilden eller?;)

2010-01-10 @ 18:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0