Let's dance om en timme

Jag är taggad, om en timme så är det säsongs premiär för let's dance och det ska bli skoj !
Jag är inte speciellt intresserad av tiodans i sig, men eftersom jag brinner för dans så är det alltid roligt att kolla på. Jag tycker dock att de borde införa till nästa säsong att ha discodance, det hade blivit så många fler tittare tror jag. Eftersom det är en snabbare dans, och kräver mer av dansarna. Men tror inte att gamla tanter som gudrun skyman, skulle klara av det precis haha. Det hade lockat tvtittare ! :D 

Vem tror vi vinner iår?  Blir det kanske molly sanden, eller varför inte mattias från EMD

http://svenskdam.se/wp-content/uploads/2009/12/lets-dance.jpg

Kommentarer
Postat av: Gabbisch

Jag tror nog Agneta har en stor chans att vinna ^^

2010-01-08 @ 22:06:29
Postat av: Rebecka

Tiodans är sjukt jobbigt! Fy, dansa fem danser på rad är ingen lek!

Om disco hade infört tror jag att det hade liknat mer "So you think you can dance" (programidén). Men jag älskar att se på lets dance förutom att jag sitter och påpekar varenda litet fel..

2010-01-08 @ 22:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0