mm, jag är fortfarande sjuk..

Jag hatar denna känslan, jag vill abslout inte vara sjuk.. vad har jag gjort? Jag var sjuk för ungefär en månad sedan och nu är det tillbaka igen? Är det rättvisst? nej jag tror inte det. Men det är bara att knipa igen och ta det som en kvinna.
Jag klagar abslout inte.. men jag tycker det är väldigt tråkigt att bli sjuk igen. Jag vill verkligen inte vara sjuk..

Det började ju för några dagar sedan, med feber och nästan bara rann..
Jag vill kunna träna igen, jag saknar min dans det är därför jag tycker det är så tråkigt. Jag vill kunna göra mina hopp, jag vill kunna hoppa hoprep som uppvärmning och så mycket mer som min dans innebär. Jag tycker så mycket om mig dans, och jag har inte dansat på väldigt längre nu..
Om en månad ungefär är det tävling som gäller för min del och denna gången är det på hemmaplan. Jag är väldigt taggad och hoppas att jag går upp en klass nu !



robin som tog bilden för några dagar sedan

Kommentarer
Postat av: Robin

Väldigt vacker och konstnärlig bild :D

2010-01-07 @ 00:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0