One fine day I'll be just like you ..

Mitt ilandsproblem för idag är abslout att tiden inte räcker till.. jag vill att det ska finnas fler timmar om dygnen så man kan göra fler saker man vill. Vardagarna ser nästan exakt lika dana ut, - skolan, plugg, hem, äta och sova. Och träning om det är de. Jag tycker inte om detta..
Eller så har jag ett ännu bättre förslag att tiden i skolan ska minska, så vi går kortare tid i skolan. ;d 

Idag :

  • Upp tidigt..
  • lasarettet tillsammas med mammi och var först i kön till provtagningen
  • Tog proverna, och det gick rikigt bra.. är stolt över mig själv
  • skolan, matte, och datorkunskap
  • lunch ! mm mat !
  • Historia och engelska
  • Slutade tidigare, gick till knutan med nina och hanna och köpte dricka och mat !
  • Till mammas jobb, satte mig och pluggade på kommunikations uppgiften
  • Hem,
  • Åt
  • musik och nu prat på msn och sms ! ;D
VÄNTA VEM HAR SOVMORGON IMORGON ? !! :d



Mamma, du är älskad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0