Sammanfattning av 2009

Januari det hände inte någonting speciellt mer än att det var ett år sedan min syster förlorade livet. Vilket var en tuff period för mig, eftersom det fick mig verkligen att förstå att min syster aldrig mer kommer tillbaka. Även skolan blev lidande för detta, men jag gjorde mitt abslout bästa.
Febuari månad var en månad full med träningar, för jag har verkligen börjat ta dansen på allvar. Jag började göra det i slutet av 2008 och fortsatte att göra det. Tävling i åmål stod på tur även denna månad.
Och även denna månad blev en månad full av dans, dans och åter dans

Nästa månad blev jag tillsammans med en kille, som jag tyckte väldigt mycket om och vi delade allting i tre månader, men sedan gick detta utför och jag klarade inte av att leva så. Efter tre månader så tog jag mitt beslut och gjorde slut. Det var en otrolig lättnad i kroppen och jag tänker aldrig leva så här igen.

Maj, månaden bestod av dans och dans. Jag har adlrig dansat så mycket som jag gjorde nu, det var tävlingar varje helg. Den största upplevelsen detta året var helt klart SM och det var 16-17 maj i västerås. Jag slutade på en 6:e plats i singel och en 11:e plats i par. Det var även tävling i göteborg och i helsingborg

Juni, avslutningsmiddag med skolan och även skolavslutning. Jag kommer aldrig kommer ps och heller inte 7:5/8:5/9:5 ! SOMMARLOV!

juli: dans dans dans, SOMMARLOV ! Fick även reda på att jag kom in på mitt första val till gymnasiet, vilket gjorde mig oerhört glad, samma dag åkte jag och pappa till köpenhamn och bara mös tillsammans så otroligt mysigt. Denna månaden var det även tennisveckan i båstad, då jag och morbror åkte och kollade på tennis en liten tradition. Dock så hade jag halsfluss dessa dagarna, och fick inte vistas så mycket i solen eftersom jag gick på medecin, men roligt var det. Det blev också några fester denna månaden, vilket gjorde att månaden blev så mycket roligare.
Jag fick otroligt många vänner denna månaden, som betyder otroligt mycket för mig. Jag och mamma åkte till ystad och shoppade i flera timmar.
Min bästa killkompis var med om en trafikolycka som nästan kostade honom livet.. Jag kommer aldrig glömma den dagen, jag hatar att bara prata om det. Tänk ett liv utan dig?  Det går inte..

Månaden där efter började med massor av mys med la famila, vilket betyder så mycket för mig. Några dagar senare började helsingborg bli en insektstad och hela staden bestod endast av insekter.. usch, det kommer jag aldrig att glömma.. Jag fyllde 16 och hade fest, mycket lyckad. :D
Den 20:e började jag på en helt ny skola, fick nya kompisar, nya lärare och jag trivdes otroligt bra.
Jag hoppades på att det skulle bli toppen, och det blev det också. Jag var så otroligt nöjd över mitt val, och nu började allvaret igen. Efter ett långt och skönt sommarlov, så kom plugg..Denna månaden blev även första gången jag körde bil, jag fick övningsköra i morbrors porche och jag upptäckte att jag verkligen var duktig på att köra.

September månad började med idrottsdag med skolan, där jag träffade min blivade kärlek. Är det sjukt eller, men sant. Jag träffade Robin, det var innebandy tunering. När jag såg honom, blev jag knäsvag och visste inte vad jag skulle göra. I mitten av månaden så var jag och morbror åter igen på tennis, men denna gången på itrdottens hus och kollade david cup. Även denna månaden så blev det massor av tränigar för min del, eftersom det var tävling i Tidaholm i slutet av månaden. Men den bästa upplevelsen och händelsen som har störst betydelse denna månaden är att jag och min X-man blev tillsammans.

Oktober, månaden kunde ju abslout inte börja bättre än vad den gjorde. Jag hade Robin ! Det var mycket plugg, men även såå mycket Robin, vi var så nykära och var helt tokiga i varandra. Vi var på fest tillsammans och första gången vi sov över, var även denna månaden ;) hihi. Det blev helt plösligt höst lov också, då babe åkte till London för att träffa en kompis. Men när han kom till knupunkten så överraskade jag honom på knutpunkten med en ros för att välkomma honom.!  Det var tufft, jag fattade inte att jag skulle klara fem dagar utan dig..

November: Tävling igen, vilket betyder så mycket träning innan tävlingen. Jag trodde verkligen att jag skulle gå upp en klass, men jag hade inte så tur hos domarna denna gången.. Slutade på en 5:e plats i singel och 4:E plats i par. DEt var min första tävling med sofie, eftersom jag bytade danspartner. Detta var även denna månaden då det hemska började, jag började svimma.. Även denna månaden blev det massor av robin, massor av kyssar, kramar och mys !

December, årets sista månad. Jag var sjuk en del av denna vackra månad, jag fick se snö för första gången på 2009. Helsingborg bestod i stortsett bara av snö ett tag. Det finns ingenting bättre än snö. mm ! Det finns många minnen från denna månad. Jag och älskling sa de tre vackra ord till varandra, vi hade blivit så tajta och jag kan abslout inte tänka mig ett liv utan Robin, det går bara inte! Det var även väldigt tufft i skolan i början av månaden, alla prov, inlämningar skulle göra klart då. Men jag klarade mig, och sedan fick jag ett efterlängtat jullov som har gjort mig så mycket starkare. Julen har varit helt okej, tomt utan min syster. Men jag fick det jag ville ha, och jag firade jul med familjen och även älskling. Nyår var great, var hos babes bästa kompis. Det var lyckat och jag fick min nyårs kyss och allting var bra.

Jag är så nöjd med året, ett datum jag aldrig kommer att glömma är 28/9-09 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0