too much free time

1. Hur gammal är du om fem år? 21 och fyller 22
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? the girls
3. Hur lång är du? 172 ( de två cm är viktiga )
4. Vem ringde du senast?
Pappa
5. Vem ringde dig senast?
Robin tror jag;p
6. Hur löd det senaste sms:et du fick?
hihih<3 mat är sååå gott:p haha puss
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda :)
9. När såg du senast din pappa?
i söndags
10. Vilken ögonfärg har du? grön blåa typ :P.
11. När vaknade du i dag?
07.00
12. Vilken är din favoritjulsång?
haha, jag har ingen aning :D
13. Var tror du att du befinner dig om tio år?
tio år? då är jag 27. Jag hoppas att jag fortfarande är tillsammans med min älskade Robin, jobbar som advokat, och mår bra ! :D
14. Vad skrämde dig om natten som barn?
monster under sängen
15. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Haha, jag skrattar alltid.. Men när jag skrattade som mest måste ha varit i lördags med nina ! haha
16. Hur stor är din säng?
1.20
17. Har du stationär eller bärbar dator?
Staionär
18. Sover du med eller utan kläder på dig?
oftast med en t'shirt
19. Hur många kuddar har du i sängen?
tre
20. Vilka städer har du bott i?
helsingborg
21. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? SKOR !
22. Är du social?
oftast
23. Vilken är din favoritglass?
vanilj
24. Vilken är din favoritefterrätt?
allting!
25. Tycker du om kinamat?
absolut
26. Tycker du om kaffe?
nej, fy..;p haha
27. Vad dricker du till frukost?
helt juice
28. Sover du på någon särskild sida?
på sidan :)
29. Kan du spela poker?
ja, fy fan :d haah
30. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
yes
31. Kan du några andra språk än svenska?
haha, engelska men det är inte mycket och kan några ord på spanska:p
32. Har du någonsin åkt ambulans? tror inte det:p eller jo när jag skulle födas ;p
33. Föredrar du havet eller en bassäng? HAVET :D
34. Vad spenderar du helst pengar på? kläder och nöjen
35. Äger du dyrbara smycken?
Ja några stycken, min klocka är nog det dyraste smycket jag har :)
36. Vilket är ditt favoritprogram på teven? DH, :D
37. Sover du med gosedjur? mm, robin är mitt gosedjur :D
38. Vad har du för ringsignal?
klassisk:D
39. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja, mamma har kvar de _å
40. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
uuh.. berlocken på mitt armband
41. Kan du byta olja på bilen?
nej, verkligen inte:P
42. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej, kanske måste ta körkort först ?:D
43. Läser du dagstidningen?
när jag har tid vid frukosten :)
44. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
RIX FM imorse i bilen till skolan
45. När var du i kyrkan senast?
.... några månader sedan och tände ljus
46. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
haha, en natt ! Aldrig mer !
47: Är du kär just nu? Ja, det är jag verkligen, <3
48: Vem kysste du senast? : My babe !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0