Underbar dag !

Dagen i punkter !

  • Mamma väckte mig tidigt, för jag skulle vara i stan vid halv tio.
  • Tåget var inte försenat som tur var, och jag var nu på väg till ängelholm för att se babe spela match
  • Han blev glad över att se mig, men tydligen så hjälpte det inte att jag hejade på honom.. de förlorade
  • Babe var på lite dåligt humör, men jag gjorde honom gladare  eftersom han inte kan motstå mina pussar
  • Vi tog tåget till helsingborg, mamma hämtade oss och vi åkte hem till mig
  • Vi hann inte vara hemma speciellt länge, för sedan skulle vi åka till min morbror
  • Allting gick bra där, och vi hade jätte trevligt
  • Mamma, jag och babe åkte och köpte chips som jag vi sedan krängde till Robinson
  • Vi åt gott och sedan blev det massor av mys i soffan med älskling
  • Vi kollade Robinson, och sedan övergick vi till sängkammaren...
  • Jag har legat och hostat hela natten, och mått skit.
  • Vi har sovit i ett kallt sovrum, eftersom jag skulle kunnat sova med min hosta
  • Och det sista jag älskar min Robin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0