what emotions there are in the air

Om några månader är det juni månad och det betyder sommar och sommarlov. Jag längtar någót otroligt dit, men jag vet om att jag har mycket kvar i skolan först. Alla kurser ska avslutas osv, men jag hade så gärna velat ha sommar nu. Fast det är vacker med vintern, så längtar jag till sommaren nu. Jag tycker om snön, men jag tycker inte om att det ska vara så kallt.
När väl sommaren närmar sig, så kan man äntligen lägga ifrån sig vinterjackan och ta fram alla shorts och klänningar. Åhh, vilken känsla det sprids i kroppen nu. Tänk er själva att ligga på en vit sandstrand och bara njuta av att man har sommarlov och inget att plugga till. Att bara kunna sova hur länge som helst, eller varför inte somna i solen.  Sedan vaknar man att man är brun, jag vill vara brun nu! Det är bland det bästa som finns, solbrända ben och solbränt ansikte. Så mycket frächare man är då, än vad man är nu. Man är så blek och att sola solarium är ju abslout inte samma sak som att sola utomhus. Man får inte samma färg.. vilket är tråkigt. Helt klart så längtar jag till sommaren, det ska bli skönt. Fast det är ju långt dit, när man tänker efter. Jag hoppas att sommaren kommer bestå av massor av kärlek av min robin, familjen och även att jag får jobb.

just nu är det bara så jobbigt, allt förutom snön för det är mysigt. Speciellt att ha snöbollskrig med Robin, och speciellt när jag får massor av snö på mig och jag inte lyckats kasta någonting alls på honom. Då känns det inte så bra, men det är ändå mysigt.




Kommentarer
Postat av: Robin

SOMMAR :D haha fast snö är endast kul när du får på dig mkt och jag inget ;)

du och jag i sommar :D du och jag för alltid <3

2010-01-07 @ 00:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0