summer

Jag vet om att jag har varit dålig på att uppdaterna, men jag har inte haft tid..
JAG HAR SOMMARLOV !! och har haft det sen den 10 juni och jag mår så otroligt bra.
Det jag har gjort dessa veckorna efter skolavslutningen och aldrig mer ettan:p haha
TYP TRÄFFAT ÄLSKLING VARJE DAG?
grillat med tjejerna
solat
varit på ven med älskling
varit på robins student
älskling har kommit hem mitt i natten till mig och sovit här
20 års fest
kalas

och snart börjat mitt jobb också.. jag ska endast dansa i tre veckor och jag tjänar pengar på det? Kan det bli bättre? svar nej! jag är världens lyckligaste som får jobba med det jag älskar.
Annars så ska jag och babe till ystad, båstad och lite så :)

Men just nu är jag så varm så jag måste duscha IGEN ! :D  
lovar att uppdatera mer :d



jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0