baby, I love you

Igår blev det ett hårt tränings pass hos sjukgymnasten, vilket har resulterat till att jag har enorm träningsverk igår kväll samt idag när jag vaknade. Jag kunde knappat gå upp och ner för robins trappa  igår eller idag, men det är skönt att jag får göra lite jobbigare övningar nu, samt spring på bandet.
Efter sjukgymnasten så åkte jag och mamma ner till stan, och köpte doppresenten samt så fikade vi. Dock fick vi stressigt för älskling sa att tåget gick om en halvtimme och då var vi i stan, så det var bara hem och packa och sedan ner till stan igen. När jag kom till ängelholm, s¨körde vi till höganäs där jag hejade fram robins på hans tävling :) 

När vi vaknade idag så kunde jag knappt gå upp för trappan eller jag säger så här, jag kunde knappt gå. ;p
nu ska jag röra mig mot vardagsrummet,

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0