Easter

Nu är det äntligen lov och det var inte längre sedan det var det, men det är sjukt skönt att det är det i alla fall ;p haha
Jag och mamma kom precis hem från maxi och jag kan inte hjälpa att jag tycker om att gå där, men det är sjukt roligt. För mat är sååå gott ! :D Men nu sitter jag och dricker ''pucko'' och det var otroligt länge sedan jag drack det, men gott var det i alla fall. Annars ska jag inte göra så mycket ikväll, det blir slapp efter två dagars ''festande'';p haha
Nej, men i torsdags var det party på skolan, men mamma kom och hämtade mig och älskling vid tio och sedan somnade vi gottt efter allt dansande :)  Igår var det åter fest, dock denna gången med the girls. Jag dansade så mycket så jag hade ont i fötterna i morse och jag är hes för allt skrikande till den bästa musiken  :) 
Kvällarna blev helt klart lyckade och idag ska jag mysa tillsammans med mamma med god mat mm .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0