I am so happy instead

Jag blev så nöjd över det jag gjorde tidigare idag:D  Men nog med det nu.
Som ni ser har jag inte bloggat på ett tag, men tyvärr så har jag inte haft tid och det är sjukt tråkigt. Jag har pluggat hela veckan på samhällsprovet vi har imorgon eftermiddag, jag är lite nervös inför det om jag ska vara helt ärlig. Dock så hoppas jag att det kommer gå bra, eftersom jag känner mig säker på det. Annars så var jag hos sjukgymnasten igår, och sedan träffade jag älskling. Vi satt och pluggade hela kvällen med massa popcorn och skratt.
Sedan imorse så vaknade vi 06,40 och vi skulle åka hemifrån robin 06,50 :D HAHA :p  det var lite små roligt, men vi hann :p 

nu ska jag läsa igenom samhällskunskapen en gång till och sedan får det räcka.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0