SM

Det var ett tag sedan jag uppdaterade från min skada, men det går framåt och jag känner ingenting alls längre. Dock så får jag inte började dansa än, men det kommer nu efter påsk skulle jag tro, eller det är vad jag hoppas i alla fall. Jag ska anmäla mig till SM imorgon och jag hoppas såå mycket att jag får vara med, jag känner mig verkligen pepp att göra det. Förra året var mitt första SM och det är något jag aldrig kommer att glömma, slutade på en toppen placering och detta året måste jag väl ha utvecklats, eller inte? Eftersom jag har varit skadad från januari månad.. men jag ska försöka göra en dans här hemma nu i påsk och sedan blir det träning på den :D 



Bild från sm 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0