the school

Jadå äntligen så har skolan börjat igen, jag har saknat de lite. Eller jag har inte saknat plugget det är mer mina söta töser:D  Finns det någonting bättre än att skratta tillsammans med de?  De gör ens dag så bra och att sedan få en puss av älskling gör ju allting så bra ! :D 
Just nu sitter jag med naturkunskaps boken uppslagen och har precis skrivit ut frågorna jag har svarat på. Hade tänk att börja på min svenska redovisning som jag har imorgon, kan ju inte förbereda så jätte mycket, men kan i alla fall läsa igenom det lite till.
Ikväll blir det slapp och försöka vila benet och inte vara ute och gå :P

Sedan för att göra inlägget ännu tråkigare, så har det som alla har sätt i Helsingborg börjat snöat igen.. JAG VILL INTE HA MER SNÖ NU, GE MIG VÄRME !



sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0