USA

Nu befinner sig min älskade pojkvän i usa, flera mil ifrån mig, flera timmar bakom mig och nästan helt okontaktbar.
Jag har inte träffat honom på fyra dagar nu och det känns som flera månader, men det måste vara kärlek? Vad annars?
Det längsta vi har varit i från varandra är fem dagar och det var när han befann sig i london..
Jag saknar min älskade babe så  mycket att det gör ont i hjärtat. Dock så kommer jag snart få träffa honom och då ska han få masssssssoooooorrrr av kyssar, :D 
I slutet av maj åker babe till malaga och i slutet av augusti åker jag till malaga så vi har några veckor till där utan varandra ;p 

Men så längre kärleken finns i luften så kommer allting gå bra. Min kärlek bara växer för varje dag som går, det går inte att beskriva hur mycket jag älskar robin. Han är verkligen min kärlek, han är mitt liv och mitt allt!


Kommentarer
Postat av: åsa c.

Vilken fin blogg du har!, känns så kul att de går så bra mellan dig o robin och han e värkligen en av mina finaste vänner så de är så skönt att veta att han mår bra :) ..liten konstig komentar kanske men iaf, jag e glad för eran skull :)

2010-03-27 @ 12:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0