you are my everything

Jag mår som fisken i vattnet och kan inte be om något bättre just nu. Min älskade pojkvän är hemma och vi är nykära igen och allting känns så otroligt bra. Blir bara mer och mer kär för varje dag som går och jag älskar det!
Jag älskar att ha den bästa pojkvännen i världen och jag älskar att bli älskad av världens bästa pojkvän :)
På söndag har jag och älskling sex månader och det går inte riktigt att förstå, men dessa månader har verkligen varit de bästa i mitt liv.



Bilden är tagen tre veckor efter vi blev tillsammans,:D

Kommentarer
Postat av: n. lindahl

underbart att läsa hur bra du mår, såhär ska dt fortsätta:) puss!

2010-03-24 @ 18:38:18
Postat av: Rebecka

Bilden togs väll på min 18 årsfest?

2010-03-25 @ 10:30:57
URL: http://raggardrottning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0