solo

-- ny favorit låt ! :D

Jag vet at tjag inte har uppdaterat på väldigt länge.. Men det är för att jag inte har haft tid eller lust. Förra veckan var älskling i malaga och då fokuserade jag på att träna, plugga och kompisarna! Så det blev inte mycket tid framför datorn. Det var jobbigt.. för jag saknar honom verkligen jätte mycket. Dock så åkte jag till västerås på fredagen för att dansa SM, jag hade inte speciellt höga förväntningar för att jag hade varit skadad hela terminen och inte kunnat träna fullt ut. MEn helt plösligt så presterade jag så bra så jag ´kom 7:a och gick upp en klass!! :D  det är så sjukt ! jagv kan inte själv förstå det.. Jag är över lycklig ! :D '

Annars i veckan har det varit massor av mys med älskling och sedan tränat:) 

i fredags hade jag och babe 8 månader:D  jag älskar dig! ''



nya silverdräcken :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0