jag måste bli duktigare

jag har nästan slagit vad om det själv att  bli duktigare på att blogga.. tidigare så skrev jag flera inlägg om dagen. Dock kan det bero på att jag hade mer tid då. Just nu läggs all min tid åt skolan, plugga, träna och robin.
Just nu har jag börjat lägga ner otroligt mycket tid på min träning, jag mår så bra utav det. Har börjat styrketräna av den anledningen att min sjukgymnast anser att jag ska börja bygga muskler. Jag tränar för fullt gym några dagar i veckan, minst två i alla fall. Sedan tre träningspass i veckan om inte fler:D  
Detta gör så klart att jag inte får så mycket tid åt annat. Min älskling jobbar och sliter på ikea samt pluggar och tränar:D  Vilket gör att vi har mycket att göra. Men vi har alltid varit duktiga på att planera, så vi hinner träffas otroligt mycket ändå, vilket gör mig så glad. Vi har snart varit tillsammans i 13 månader vilket går mig ännu gladare:d 
Om drygt en vecka är det dax för tävling igen för min del, jag är så taggad och hoppas verkligen att tävlingen kommer att gå bra:d  Var i stockholm första helgen i oktober tillsammans med älskling och mamma, där jag också tävlade. dessvärre gick det inte så bra tycker jag, men jag är väldigt nöjd ändå.

Jag lovar här med att vara mer aktiv på min blogg:D 

pusss



bild från tävlingen i täby i början av oktober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0